2009年9月23日 星期三

媽咪要求

心急人以為媽咪好容易話為,但佢成日聽埋班朋友講嘢,所以佢都有佢嘅堅持:



  1. 回禮小禮物 -- 心急人覺得唔需要,心諗煩少一樣嘢得一樣啦,但媽咪話我去飲人哋都有,少少都要有。佢非常鍾意心急人朋友H&M嘅小禮物,夠實用。有一日仲同心急人講如果你覺得麻煩不如搵個靚袋袋幾粒金沙......真係俾佢激死
    ......算吧,唯有去大陸搵吓啦~

  2. 烈酒 -- 心急人覺得無人飲烈酒只買紅酒就得,但媽咪話一定要買兩三支擺係到......佢話如果有人要飲而無安排就好肉酸......算吧,買兩支藍帶啦~

  3. 橙 -- 心急人覺得去飲最好有果盆,夠方便,而媽咪就話唔大體。因為大舞臺無生果供應(連果盆都無),媽咪話要買橙;最唔鍾意就係橙,有邊個食飽仲去搣個橙......通常去飲都着靚靚,着靚靚去搣個橙,好唔夾。心急人從未去飲食過橙......諗起都"娘"。勞力士冋心急人都唔想有橙出現.....但好大可能要屈服......

有日媽咪同心急人講: 我D朋友話唔鍾意分菜,一齊挾熱鬧D, 心急人回應:不如擺個碟係中間,俾佢哋倒番落去再挾過啦~...媽咪話心急人:黐線......


2 則留言:

  1. "不如擺個碟係中間,俾佢哋倒番落去再挾過啦!",好鍾意呢個 IDEA,哈哈!
    [版主回覆09/28/2009 17:28:00]我講完,自己都覺得好笑...

    回覆刪除
  2. 因為橙係最方便又最唔易整爛的生果,所以d老人家一定會提議買燈! 佢地會覺得, d 客人可以用膠袋lor番屋企食, 又食又拎咁, 大睇過切好哂既生果盤~ 但對我地哩d後生仔女黎講,邊有人會lor走d 橙吖~ 不過就算唔係派橙, 派其他生果, d 後生仔都唔會lor 走ga la, 所以都係尤得佢地, 派橙算la~~
    [版主回覆09/30/2009 01:42:00]雖然我哋唔想買,但見佢哋咁緊張個橙(今晚食飯又提起個橙),都係算ga la....

    回覆刪除