2014年1月5日 星期日

自制臘腸

心急人鍾意食臘腸,市面的有太多添加劑,有些太肥,有些太甜。早前見團購有臘腸班就立即叫表嫂一齊報名。

噚日一早起身同媽咪食完早餐就去葵興,葵興對心急人來說是很遠、很陌生的地方,11點開始,我倆10:15到了。

原來臘腸好容易製作,最麻煩步驟是風乾。

堂上介紹用風乾機,心急人第一次整唔想又買一部機,部機都幾大部架~

返到屋企用焗爐以60度烘乾,乾10小時



再自然風乾一日,放冰櫃保存。

堂上教用幼身羊腸衣,個人覺得太幼身欠口感,稍後心急人會創造個人口味的臘腸^^

3 則留言:

  1. 你好呀,我都剛上左呢個班,同你一樣都唔想買多部機。你用焗爐焗係咪好似平時焗意粉咁焗呀,因為堂上導師話要用風扇mode,我部焗爐冇呢個function...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我部焗爐冇風扇,所以我焗兩個鐘又停下, 再兩個鐘又停下咁焗,焗咗5次。5次之後已經皺皮,跟住就自然風乾。

      刪除
  2. 你好呀,我都剛上左呢個班,同你一樣都唔想買多部機。你用焗爐焗係咪好似平時焗意粉咁焗呀,因為堂上導師話要用風扇mode,我部焗爐冇呢個function...

    回覆刪除