2007年10月27日 星期六

喜歡 Yahoo! Blog

心急人睇人哋嘅Blog就睇咗好耐,睇睇吓自己好想開噃嗰,就咁開咗第一個在 msn space。在 msn list 裏有心急人的朋友,亦有心急人唔鍾意的人存在,但 msn list 內的所有人都可以進入心急人的 space ,完全沒有安全感,有時想寫又唔敢寫,所以好快就關閉了。


最近朋友們都喜歡用facebook (以前有friendster),心急人雖然擁有戶籍,但十分抗拒。


現在心急人再次擁有一個Blog @Yahoo,今次想寫就寫,完全沒有顧慮,因知道(或來到)這個Blog的朋友都是心急人的真朋友,或是與心急人有緣的人嘛。


1 則留言:

  1. 我諗呢樣你係第一個人同我有同感既人~ 我最憎facebook,開了a/c,才知道不適合我,因為我覺得交朋友既platform 應該有私穩,但facebook 不是這樣風格的一個media~!! 到得我既blog既都係我既好朋友~
    [版主回覆11/24/2007 21:49:00]hahaha...朋友們見我對他們經facebook傳來的"禮物"沒甚反應,已經視我為透明了。

    回覆刪除