2008年7月20日 星期日

TIRAMISU

心急人第二次做Tiramisu,上次做無加蛋的柸裝Tiramisu,今次考慮了很久才決定做傳統式Tiramisu,因為要放雞蛋嘛! 做傳統式比柸裝慳了不少功夫及時間,而口感味道亦比柸裝好得多呢!


(因為屋主沒有篩粉器,心急人用叉子洒上可可粉,有點粗糙感,美中不足喔!)



材料


Mascarpone cheese–500g; 糖霜 45g; 蛋黃3隻;


蛋白–3隻; 砂糖 30 g


手指餅–12

濃黑咖啡1柸;咖啡酒–5湯

無糖可可粉  適量

做法


先準備濃黑咖啡待涼。另外,先將蛋白加砂糖打至企身備用。

蛋黃加糖霜用電動打蛋器打至忌廉狀,再拌入Mascarpone 芝士混合,最後將蛋白伴入芝士混合物。


將咖啡和咖啡酒混合在容器內,將一半份量的手指餅獨立一條一條快快放在容器內沾上咖啡液,舖平在蛋糕模底。

將一半芝士料倒入;再舖上另一半沾上咖啡液的手指餅,倒入餘下所有芝士料舖平,放入雪柜至凝固,吃前洒上可可粉即成。


 


今日好開心呀, 有得玩、有得食、仲有錢贏tim....


為了今次活動心急人特別做了Tiramisu外,仲有蛋菜糕及朱古力muffin,不過無影相喎!...前一晚掛住睇Miss HK 囉~


(今日心急人在五十八樓露台BBQ)



(月光好圓喔!)




相片由冬冬提供


詳細版本: http://hk.myblog.yahoo.com/jackie-catcat/article?mid=534



1 則留言:

  1. 個Tiramisu實在太好食啦!!我諗我e一世都整唔到咁好食!!所以唔整囉 我諗我都要收山了~~~yeah!!!
    [版主回覆07/26/2008 07:55:00]唔洗收山喎...我教你啦!!

    回覆刪除